Vi bruger cookies, men vi sætter ingen, før du klikker dig videre til næste side.
Du kan sige nej tak til cookies ved at klikke her. Vi bruger en cookie, for at huske dit valg.
   

Forsiden
Arrangementer
Login...
Nyt medlem?



Regler
Vedtægter
Persondatapolitik


Kontakt Filmklubben

Regler for Danske Bank Filmklub

Regler for Danske Bank Filmklub

Hvem kan blive medlem?

Alle medarbejdere i Danske Bank koncernen kan blive medlem af Danske Bank Filmklub.
Af administrative hensyn kræver det dog, at medlemmet har en e-mailadresse.

Hvad får jeg som medlem af Danske Bank Filmklub?

Dit medlemskab giver dig ret til at bestille billetter til vores særlige forpremierefilm til både dig og din familie/venner.
Billetterne til forpremiererne er ca. 5 - 10 kr. billigere end normalprisen for biografbilletter.

Danske Bank Filmklub udbyder endvidere forskellige filmorienterede arrangementer, herunder Gallapremierer mv. som du som medlem har mulighed for at deltage i.

Hvad koster medlemsskabet?

Det årlige kontingent for medlemsskab af Danske Bank Filmklub er pt. fastsat til 60 kroner om året. Beløbet opkræves én gang årligt umiddelbart efter generalforsamlingen (ca. 1. april).

Ved indmeldelse midt i et regnskabsår betales forholdsmæssigt medlemskontingent.

Sådan bliver du medlem!

Gå ind på Danske Bank Filmklub’s hjemmeside www.ddbfilm.dk. I venstremenuen klikker du på "Nyt medlem". Udfyld medlemsansøgningen og send den elektronisk til Danske Bank Filmklub.

Et medlem af bestyrelsen vil herefter behandle ansøgningen. Opfylder du betingelserne for medlemsskab sender vi en "velkomst"-mail og du kan herefter bestille billetter til Danske Bank Filmklubs arrangementer.

Sådan bestiller du billetter!

Med jævne mellemrum inviterer Danske Bank Filmklub dig til at se en film eller deltage i et arrangement ved at sende dig en invitation via e-mail.

Med mindre invitationen udtrykkeligt angiver andet, er der følgende standardprocedure for bestilling, ændring, betaling og afhentning af billetter:

Bestilling:

1. Gå ind på vores hjemmeside www.ddbfilm.dk og log dig på

2. Vælg den film du vil se og bestil det antal billetter du vil have

3. Du vil herefter modtage en mail der bekræfter din bestilling

Ændring:

Indtil sidste tilmeldingsfrist kan du frit ændre din bestilling.

1. Gå ind på vores hjemmeside www.ddbfilm.dk og log dig på

2. Vælg "Mine bestillinger" i venstremenuen

3. Du kan nu ændre eller slette dine bestillinger

4. Du vil herefter modtage en mail der bekræfter din ændring

Efter sidste tilmeldingsfrist kan du ikke ændre din bestilling. Bestilte billetter SKAL afhentes og betales også selvom du ikke selv kan deltage!

 

Reservation/afhentning

Ca. én uge før filmen vises åbner vi for reservation/afhentning

Reservation/afhentning sker på følgende måde:

Reservation/afhentning

I de tilfælde hvor forestillingen er arrangeret i Nordisk films Biografer kan du reservere plads via billettelefonen på tlf. nr. 70 13 12 11.

Du skal oplyse dato, tid, salnr. og navn på forestillingen. Vær opmærksom på, at Nordisk Film tager et gebyr for reservationen.

Du kan også reservere/afhente billetterne direkte i biografen.

Her skal du ligeledes oplyse dato, tid, salnr. og navn på forestillingen.

Husk altid kun at afhente det antal billetter du har bestilt.

Forudbetalte billetter:

I de tilfælde hvor der kræves forudbetaling for billetterne, sendes de bestilte billetter til medlemmets reg.nr.

Der kan dog ske afvigelser i denne procedure.

I tilfælde af ændringer underettes de tilmeldte via mail.

Ved fordelingen af pladser bestræber filmklubben på at skaffe sammenhængende pladser, men kan ikke garantere herfor.

Såfremt tildelte pladser befinder sig på de to første rækker i salen , vil filmklubben bestræbe sig på at underette tilmeldte.

Betaling:

Billetterne og evt. gebyr for reservationen betales ved afhentning i biografen.

Der ydes ingen refusion.

 

Hold "mine oplysninger" ajour!

Det er naturligvis dit eget ansvar at sørge for at holde dine medlemsoplysninger ajour. Skifter du eksempelvis job inden for koncernen, så husk at rette dine medlemsoplysninger med nyt reg.nr etc.

Skulle du alligevel glemme at rette dine oplysninger, skal du være opmærksom på, at du, i de tilfælde hvor vi fra centralt hold sender billetterne ud til medlemmerne, hæfter for de billetter som du har bestilt, også selvom du ikke modtager dem i tide.